18 Ιαν 2012

Διαβάστε και ενημερωθείτε - "ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ"

Το να μιλάει κανείς για τα αυτονόητα αποτελεί είδηση.
Ο δημόσιος υπάλληλος  εκτός από κρατικός λειτουργός παραμένει και πολίτης. Οφείλει λοιπόν να συμπεριφέρεται απέναντι στους πολίτες που συναλλάσσονται μαζί του με τον ίδιο τρόπο που θα απαιτούσε  να συμπεριφέρονται  οι άλλοι στον ίδιο και τους οικείους του:  Με ευπρέπεια, σεβασμό, επαγγελματισμό ανιδιοτέλεια και ακεραιότητα.


Διαβάστε ΕΔΩ  πολλά και ενδιαφέροντα θέματα που απασχολούν ΟΛΟΥΣ μας. Νόμοι υπάρχουν αλλά δυστυχώς δεν εφαρμόζονται ή εφαρμόζονται επιλεκτικά και κατά παρέκκλιση.

Περισσότερα στην  Πηγή PDF

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα κίνητρα μας δεν είναι πολιτικά. Δρούμε σαν ενεργοί ή μη πολίτες με αποκλειστικό γνώμονα την βελτίωση λειτουργίας των υπηρεσιών και δράσεων του δήμου μας.
Έχουμε ανάγκη και την δική σου συμμετοχή. Γράψε το σχόλιό σου.