Βιώνοντας την δυσπραγία που δείχνει ο Δήμος Μαραθώνα στην επικοινωνία με τους δημότες του, πήραμε απο το διαδίκτυο στην σελίδα της http://www.aftodioikisi.gr/ το παρακάτω θέμα και το δημοσιεύουμε.
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ
Η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία Software as a Service (SaaS) υπηρεσία, με αποτέλεσμα το κόστος για την υλοποίηση και χρήση της να είναι ιδιαίτερα προσιτό.
Πηγή
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ
Η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία Software as a Service (SaaS) υπηρεσία, με αποτέλεσμα το κόστος για την υλοποίηση και χρήση της να είναι ιδιαίτερα προσιτό.
Η «Γραμμή του Δημότη» προσφέρει:
- Πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης ενός αιτήματος.
- Αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης του τύπου του αιτήματος και την προώθηση στη κατάλληλη υπηρεσία του Δήμου.
- Χρονική καταγραφή και παρακολούθηση όλης της εσωτερικής διαδικασίας επίλυσης του αιτήματος μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
- Οι υπάλληλοι βλέπουν καθημερινά τις εκκρεμότητές τους. Κάθε τμήμα βλέπει μόνο τα δικά του αιτήματα.
- Ο δημότης καλεί στο πενταψήφιο νούμερο του Δήμου, της «Γραμμής του Δημότη»
- Απαντάει το Call Center (εντός ή εκτός του Δήμου), και καταχωρεί το αίτημα χρησιμοποιώντας το σύστημα
- Το αίτημα δρομολογείται αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα, το οποίο αποδέχεται το αίτημα και προχωράει στην διεκπεραίωση ή δεν το αποδέχεται και το αίτημα παραμένει μη ανατεθειμένο μέχρι ο υπεύθυνος του συστήματος να το αναθέσει.
- Όταν το αίτημα διεκπεραιωθεί, ακολουθεί ενημέρωση του δημότη με τηλεφώνημα, sms ή email.
- Τα στατιστικά των αιτημάτων (διεκπεραιωμένα και μη) παρακολουθούνται on line από τον Δήμαρχο και υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης στην ιστοσελίδα του του Δήμου.
1ο Βραβείο στην κατηγορία “Εξωστρεφή Πληροφοριακά Συστήματα” |
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Τα κίνητρα μας δεν είναι πολιτικά. Δρούμε σαν ενεργοί ή μη πολίτες με αποκλειστικό γνώμονα την βελτίωση λειτουργίας των υπηρεσιών και δράσεων του δήμου μας.
Έχουμε ανάγκη και την δική σου συμμετοχή. Γράψε το σχόλιό σου.